У компанії з 2017 року, Інтернет-маркетолог ЗОО напрямку.
Подобається генерувати і запускати нові проєкти з високими КРІ. Популяризувати бренди всеможливими способами. Люблю організовувати і брати участь у конференціях, виставках, зоофестивалях.
Перетворили потенційних клієнтів у реальних покупців завдяки запуску правильної інтернет-реклами. З 2020 року запустили благодійну програму, в рамках якої надаємо допомогу притулкам, знедоленим тваринам. Побудували клієнтоорієнтовані канали взаємодії бренду з аудиторією. Завдяки онлайн- і офлайн-активностям сформували дружнє ком‘юніті прихильників бренду AnimAll.
Власниця німецької вівчарки Блейка, який обожнює іграшки AnimAll (особливо кільця та мотиваційні іграшки серії GrizZzly), полюбляє вітаміни AnimAll VetLine PRO і ласощі.
Краще зробити маленький крок до великої мети, ніж бігти до маленької.